سرخط خبرها

میانگین سنی بالای لیگ برتر والیبال| پیکان از غافله بالانشینان عقب نماند

  • کد خبر: ۸۸۲۳۳
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
میانگین سنی بالای لیگ برتر والیبال| پیکان از غافله بالانشینان عقب نماند
در پایان بازی‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال سپاهان و شهرداری ارومیه از مدعیان فاصله گرفتند و پیکان هم به جمع بالانشینان پیوست.

میلاد حاتمی/شهرآرانیوز، در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه همشهری خودش آذرباتری را با نتیجه قاطع ۳-۰ شکست داد تا شاگردان تندروان پس از یک هفته وقفه دوباره به ریل پیروزی برگردند، درد‌های آذرباتری روز به روز بیشتر می‌شود و هفته هفتمی که سرمربی این تیم وعده داده بود سر رسید و باز هم این تیم حتی ست برده‌ای دشت نکرد.
پیکان هم در تهران ورامین را ۳-۰ شکست داد تا شاگردان پیمان اکبری بعد از شکست سخت هفته گذشته در گنبد بار دیگر به برد برسند تا از غافله بالانشینان عقب نمانند، البته که این تیم همچنان کار دارد تا تیم شود. ورامین هم که معلوم نیست با خودش چند چند است، دست و پا میزند تا جزو ۸ تیم دور نهایی قرار بگیرد! از این تیم هم بوی تغییر به مشام می‌رسد!
هراز آمل نیز که آن شادابی بازی‌های گذشته را نداشت در رفسنجان به تیم مس بازی را ۳-۱ واگذار کرد، در روزی که بهروز عطایی از اکثر ظرفیت نیمکت خودش استفاده کرد اشتباهات بازیکنان هراز تمامی نداشت. تیم مس تمامی استفاده را از توپ‌های برگشتی کرد و بازیکنان این تیم نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند. مرصاد آقاجانی عملکرد بی‌نظیری داشت. در بین تیم‌های متوسط این تیم بهترین بازی را انجام می‌دهد.
سپاهان صدرنشین در مریوان تیم راه‌یاب ملل را شکست داد تا همچنان بدون شکست در صدر جدول جا خوش کند. این تیم با ترکیب ذخیره‌هایش هم نصف تیم‌های لیگ را می‌برد! تیم مریوان هم والیبال بدی بازی نمی‌کند، اما زور آنچنانی ندارد، حضور بین رتبه‌های ۸ تا ۱۰ نتیجه مناسبی برای این تیم به شمار می‌آید.
هورسان رامسر با مسعود آرمات به دومین برد پیاپی رسید تا شهداب را با هزینه میلیاردی دست خالی به یزد بفرستد. هورسان با تغییر مربی در هفته گذشته روند رو به رشدی را آغاز کرده که می‌تواند ادامه‌دار باشد.
پاس گرگان با یه مشت سربازی که استرس اضافه خدمت دارند تیم سایپا را شکست داد. آفرین به بازیکنان پاس گرگان که با کمترین چشم‌داشت خوب بازی می‌کنند و از سد تیمی همچون سایپا هم می‌گذرند.
شهرداری گنبد هم با نتیجه ۳-۱ فولاد سیرجان را شکست داد تا این تیم هم روند رو به رشدی را آغاز کرده باشد، ظاهراً بازیکنان این تیم با عظیم جزیده ارتباط بهتری برقرار کردن سیرجان همچنان چوب بدقولی بازیکنانی را می‌خورد که سال گذشته همراه بودن و امسال نیستند! البته که مدیرعامل این تیم هم به همان اندازه مقصر به حساب می‌آید، سرمربی این تیم سعید رضایی دچار بد چالشی شده و حالا مزه‌ بالا و پایین روز‌های مربیگری را می‌چشد.
به هر حال آن چیزی که از لیگ برتر امسال بیشتر به چشم می‌آید میانگین سنی به شدت بالاست و بعضی تیم‌ها بیشتر به تیم‌های رده سنی پیشکسوتان شباهت دارند به نظر می‌رسد فکری باید به حال جوانان والیبال کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->